Juleferie.

Utejuletre 22

Dette året og denne førjulstia har også vært preget av sykdom, koronarestriksjoner, og ekstra belastning for oss alle.

Jeg vil få takke foreldre og eierstyret for samarbeidet, forståelsen og oppfølging av stadig nye regler/ rutiner.                                                                                                            Jeg vil takke barna for deres tilpasningsdyktighet og "leve i nuet" mentalitet.                  Og jeg vil mest av alt, takke mine arbeidskollegaer for deres arbeidsmoral, innsats og positivitet, selv om det til tider både har vært frustrasjon, redsel og en utfordring å jobbe uten å kunne beskytte seg selv mot evt smitte. Det er hverdagshelter det !

Med bilde av det flotteste juletreet i mils omkrets, ønsker jeg dere alle, små og store, en fredfylt og frisk julefeiring !