Korona tiltak

koronavirus

Hei. Vi har bestemt oss for å prøve å være litt "føre var" , og strammer litt inn igjen på regler i hente og bringesituasjonen, da vi ser at den har flyti litt ut.. ALLE SKAL vaske eller sprite henda på vei inn i bhg. Voksne SKAL holde 1 meters avstand til hverandre, og det betyr at dere må vurdere om dere må vente "på tur" ute på trappa, i gangen ,eller garderoben om det er flere som henter/ leverer samtidig. Dere SKAL IKKE gå lenger inn enn garderoben. Barnet, eller vi, tar med matbokser inn. Matbokser MÅ være merket med navn og helst med 1,2,3 hvis de har egen matboks til hvert måltid. (+Fint om frukten er ferdig oppdelt i matboksen.) Og det aller viktigste: Syke barn SKAL IKKE i barnehagen !- se skriv som ble utdelt og på bhg nettside. ( syke foreldre , uten påvist kovid19, kan levere ved porten) De ansatte er tett på barna hele tiden og blir fort smittet..., og siden vi ikke er så mange ansatte i bhg, og vi ikke har så mange vikarer å ta av, så sliter vi med å holde bhg oppe når vi må være hjemme fordi vi har blitt smittet/ sjuke. Har dere spørsmål, eller kommentarer så snakk med oss! Samarbeid er viktig og avgjørende for at dette skal gå bra :) MVH barnehagen.